Mina utbildningar

2014


Som ni vet så håller jag på att utbilda min till Nutritionist men också till Personlig tränare. Tänkte därför berätta lite mer om dessa på begäran.
  • Dipl. Nutritionist läser jag via Shaw Acadamy. Kursen är helt på engelska (skolan finns i England) och därför helt på distanst också. Jag har lektion två kvällar i veckan, dagen efter läggs allt material samt ett test från gårdagens lektion upp på hemsidan. Det är väldigt mycket information och man måste verkligen hänga med på varje lektion, annars klarar man inte av nästa steg. Superbra, rolig och intressand kurs i alla fall. Slutprovet har jag 24/7 (var berädda med mailen, läs mer HÄR).
 
  • Lic. Personlig Tränare har inte riktigt börjat ännu. Det är en intensivkurs via DS Trademark. Jag har fått material och studerar detta en hel del nu innan då det är en väldigt intensiv kurs med mycket information och praktik på väldigt kort tid. Kursen börjar 4/8, skriver mer om den då.
 
/Elin



Alice

http://bompbomp.blogg.se

Sv. Då får du spara pengar och resa när du kan :)

Va svårt med kurs helt på engelska. Själv håller jag på att bli galen på engelskan, pluggar just nu upp betyg i A+B på komvux distans.







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?