PT-utbildning dag 12

2014


Det är över, det är slut, klart... Jag har haft så himla roligt under dessa två veckor. Verkligen det bästa beslutet jag någonsin tagit. A dream come true. Kan inte förstå att jag tog steget, jag är så bra!
 
I alla fall, dagen började med ett teoretiskt prov. Jag var så nervös men jag lyckades knåpa ihop ett svar på varje fråga och jag tror faktiskt att det gick bra. Skönt att få det gjort innan vi gjorde ett praktiskt prov. Vi hade fått sedan fredagen på oss att sätta ihop ett träningspass för hela kroppen på 30 minuter till en klasskamrat. Vi agerade PT åt den vi fått vara med och sen bytte vi. Gick suveränt och svetten sprutade när jag blev tränad. Det är verkligen fantastiskt att ha någon där som hela tiden rättar de där små felen som man inte tänker på, så det bränner lite extra. Alla klarade denna praktiska del sa läraren. 
 
Nu är det bara att vänta på resultat från alla fyra (okej, tre) proven. Får veta inom två veckor. Under tiden ska jag jobba på mitt företag, woho detta kommer bli så himla bra!
 
 
Sluta aldrig drömma, sluta aldrig jobba mot dina drömmar, sluta aldrig uppnå dina drömmar.

/Elin








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?