10 saker du inte visste om mig

2014


1. Det godaste i livet är glass. Skulle lätt kunna äta glass alla mål om dagen hela veckan.
 
2. Jag älskar att lära mig nya saker. Som om min hjärna måste få ny information hela tiden.
 
3. Jag inser inte alltid hur lyckligt lottad jag är. Jag har en fantastisk och frisk familj/släkt och underbara vänner.
 
4. Jag är inte så mycket för materiella saker. Blommor på alla hjärtans dag? Föredrar fina ord och god mat.
 
5. Beroende av hudlotion och lypsyl. HATAR att vara torr.
 
6. Jag kör på balsammetoden. Funkar fantastiskt (hållt på i 2-3 mån)!
 
7. Jag startar snart ett eget företag. LÄNGTAR!
 
8. Jag jobbar med tre saker just nu. Godis- och filmbutik, gym och med mina kostscheman.
 
9. Jag älskar att läsa men gör det nästan aldrig. Tragiskt men sant.
 
10. Skulle inte klara av en dag utan min kalender. Kollar i den varannan sekund. Har en RIKTIG kalender, skulle inte klara av att ha det i telefonen. Tänk om den dör?!?!?
 
/Elin








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?