PT-utbildning dag 11

2014


Näst sista dagen. 
 
Detta innebar två av fyra examinationer. Det första var ett konsultationssamtal som inte fick vara längre än åtta minuter och det andra var blodtrycksmätning, mätning av fettprocent samt mätning med måttband. Jag tror och hoppas att det gick bra. Får inte veta förns om två veckor!!... Jaja, bara att fortsätta plugga resten av helgen och lägga upp ett träningsprogram till den person vi ska träna. Kommer bli tufft men kul! Är fortfarande nervös och lite stress ligger kvar i magen.. Därför blir det glass, godis eller chips idag.... eller alla tre?
 
/Elin



MADDISENJ.SE

http://maddisenj.se

Av diverse olika anledningar har bloggen legat nere större delen av sommaren tyvärr. Nu är jag dock tillbaka och möter hösten med att återigen satsa på bloggen! Hoppas du vill fortsätta följa mig och att du kanske till och med kan finna lite inspiration hos mig :) Kram från mig







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?