Juice

2014


JAAAAAAAAAA! Alltså, jag fick en juicemaskin, eller råsaftscentrifug som det så fint heter, av min mamma i julklapp. Den var trasig så jag skulle åka och byta den. Tror ni inte att alla var slutsålda då?! Det har varit slutsålt fram tills ungefär nu. Så nu, ÄNTLIGEN, har jag köpt en ny sådan. Bara typ ett halvår senare.. Så är det med årets julklapp. Den blev invigd igår kväll och resultatet förbluffade mig. Blev hur gott som helst. Den kommer användas flitigt.
 
Finns inget direkt recept, vi bara kastade i lite grapefrukt, apelsin och citron. Klicka HÄR för att köpa din egna innan den tar slut precis överallt igen.
 
Jag har tröttnat på att försöka lära mig kameran,
därav dom dåliga bilderna hela tiden... I'm sorry.
/Elin



frida christina

http://fridachristinas.devote.se

Gott!


Ellen

http://ellengrantz.blogg.se

Låter väldigt gott!
sv: Har bara jobbat i dag, så inte överdrivet roligt kanske. Men har två dagars ledighet att se fram emot nu! Har du hittat på något kul? :)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?