What's in my gymbag?

2014


Tack för tipset! Dock så har jag ingen "gymbag" så kör med min vanliga väska.
 
                  
 
1. Min almanacka och penna, klarar inte en dag utan den. Från min lokala bokhandel.
2. Min telefon med "plånboksfodral", kommer ej ihåg vart det kommer ifrån.
3. En nyckelknippa med nycklar till mamma och pappa och en med nycklar till Micke och till bilen/cykeln.
4. Shaker fylld med vatten HÄRIFRÅN och proteinpulverpåse HÄRIFRÅN i nödfall
5. Proteinbar HÄRIFRÅN och Wasa knäckebröd ifall att hungern slår till
6. Solglasögon
7. Hörlurar, det är ett måste liksom
8. Nagelfil, det händer ju att en nagel går av.. HATAR vassa kanter på naglarna
9. Handkräm från HM och det bästa lipsylet HÄRIFRÅN
10. Parfym, det blir ju lätt varmt här i Sverige så här års... heheh
11. Xylocain <333 alltså guuuud. För mig som är känslig mot myggbett är denna underbar!!!
12. Screenclean. För vem gillar en smutsig skärm på telefonen?
 
/Elin








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?