Vad vill ni se mer av? Önskerubrik? Fråga?

2014


Jag känner mig så psykiskt utmattad. Jag har några riktigt tunga veckor bakom mig med ett undantag för segelturen under helgen. Nu återstår endast tre intensiva dagar innan jag är ledig i tio hela dagar innan ytterligare en stressfull period börjar, en hyfsat kort en i alla fall. Under dessa tre dagar som återstår ska jobb, plugg, slutprov, plugg, träning, mat, sömn och gärna lite socialt liv och D-vitaminintag från solen pressas in. Ni förstår kanske att jag inte har tid till att planera bra inlägg?
 
Vill ni underbara och vackra människor kommentera vad ni vill att jag ska skriva om, någon önskerubrik eller frågestund? Kommentera hur mycket ni vill med massor av tips och frågor! :)
 
Kram!
/Elin



Anna

http://annasliv.blogg.se/

whats in my gymbag och my supplement skulle va kul att se =)


fearmyform@instagram: "Vad händer härnäst?" - vars vill du, vars är du påväg, vad är ditt mål, din dröm, dina ambitioner?

johanwahlin@instagram: mat


Alice

http://bompbomp.blogg.se

Sv. Vad skönt, men du kanske har lätt för engelska också? :)


Elin

Skulle vara kul att se vilka "basvaror" eller andra matprodukter du inte klarar dig utan, typ som Ida Wargs inlägg om vad hon alltid har hemma.

Har precis flyttat hemifrån och behöver inspo på vad som skulle vara bra att alltid ha hemma. Annars bygger jag ett glasslager i frysen('älskar glass mer än något annat i mat väg) vilket inte är så bra när man vill utesluta så mycket socker som möjligt ur kosten.

Svar: HAHAHAH vi har samma "problem" då. Glass är det bästa som finns!!!! <3 :')

Ett sådant inlägg kommer!! :D
ffitnessfood.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?