V Ä R M E S L A G

2014


helt förälskad i detta linne, så skönt när man tränar då linnet sitter kvar och inte stör under passet. Men nu fick det åka i tvätten så längtar tills den är ren så jag kan träna i den igen, hihi
 
Dagen idag på jobbet har gått sjukt segt och när jag kom hem så fick mamma med mig på ett multipass utomhus uppe vid badhuset i nyköping dårå. Så jag köpte en celsius just för att jag hade INGEN ork kvar efter en dag i solen utan speciellt mycket vatten.... Men passet gick förvånadsvärt bra i 30+ & svetten rann så jag vet inte vad? Men nu ligger jag i sängen och ätit en extremt god middag då allting blir godare efter ett bra pass, enligt mig. Här stannar jag nog resten av kvällen då jag är heeeeeelt slut! Skönt att man börjar klockan 3 imorgon, wihoo :D 
 
/Erica
 



Caroline

http://awesomecaroline.blogg.se

Håller med, maten smakar godare efter träning : )







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?