Detta finns alltid hemma hos mig

2014


Fick en kommentar om jag inte kunde skriva vad som finns hemma i mitt kök (okej, jag har inget eget hem ännu men ÄNDÅ). Here we go! På bilden nedan har vi det som jag verkligen inte kan leva utan, sådant som ingår i min kost mer än en gång per dag: kvarg/yoghurt, ägg, fibergryn samt frukt/bär/grönsaker. 
 
I kylskåpet: Kvarg och/eller yoghurt, ägg, riktigt smör, bär, grönsaker, mjölk, Vemma, ofta rökt kalkon.

I frysen: Frysta bär (hallon och mango framförallt), broccoli, lax, kyckling, nötfärs, har väldigt gärna också några glasspaket här.. men ja, tyvärr händer det inte allt för ofta.
 
I skafferiet: Fibergryn, frön av alla dess slag (pumpa, solros, krossade linfrön mm.), frukt, knäckebröd, proteinpulver och BCAA, teer, kakao, råris, potatis, gärna jordnötssmör också.
 
/Elin








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?