NY ENERGI

2014


Mitt supersnygga linne jag fått av Elin som sitter såååååååååå skönt så jag dör!! 
 

HEJSAN!
Hur är läääget? Jag har vart off igen..... Sorry guys! Har varken vart hemma eller haft tid. Men nu är jag hemma och taggad på att komma igång med träningen, kosten, bloggen & allt annat. Jag har 3 veckor framför mig med jobb så kommer vara vara hemma och försöka uppdatera ofta. 

Helgerna kommer dock inte uppdateras lika ofta men ska försöka göra tidsinställda, nu låter det som om jag tvingas till att blogga men de är så att jag tycker det är grymt kul men ibland tar det lite för mycket tid av livet. Men jag har alltid gillat att blogga och det är del av vardagen nu, haha. 
 
Iallafall så drog jag till gymmet för att svettas å shit där snackar man svettas. Både för jag jobbat hårt & för det var grymt varmt inne på gymmet ;)))) Men nu ska jag iallafall duscha och sedan se på karate kid! 
 
/ Erica 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?