Ledig men upptagen

2014


Idag är jag ledig. Jag behöver inte åka till jobbet. Hur ledig är jag annars? Not so much. Har precis läst på lite om politik. Alltså så himla tråkigt och komplicerat, men jag anser att jag måste dra mitt strå till stacken. Jag anser att jag måste ta ställning, hur ska jag annars kunna klaga? Nej, nog om politik och dags för studier... Ja, ledig är jag ju då inte. Ska springa lite ärenden och göra lite jobb på datorn innan jag ska mosa axlar och rygg på gymmet med Micke. Tills dess - på återseende för jag måste tillbaka till min "lediga dag" och min goda men fantasilösa lunch. "Grannen" här på landet kom upp med årets första skörd kantareller. Lycklig.
 
/Elin



Alice

http://bompbomp.blogg.se

Politik är oerhört tråkigt. Men jag anser att jag är tillräckligt insatt för att veta vad jag ska rösta/röstar på :)


Alice

http://bompbomp.blogg.se

Kanske är lättare om du funderar på vilka du inte vill rösta på, sen börjar du stryka dem en efter en :P







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?