Armslakt

2014


Jobb & plugg hela dagen lång. Standard. Efter middagen blev det en powernap sen hinkade jag och Micke BCAA och drog till gymmet med hans mamma. 
 
Såhär såg passet ut:
Promenad till gymmet
Löpband: 2 min pw, 2 min jogg, 1 min spurt
Bicepscurl med stång 5 halva nere, 5 halva uppe, 5 hela x2
Bicepscurl+statisk biceps samtidigt 5+5+5+5 (ingen vila) x2
Bicepsdrag i cable 10x2, 4x1
Tricepscurl 10x2, 4x1
Tricepsdrag med rep 10x1, 11x1, 4x1 (tävlade med Micke)
Kettlebell över huvudet triceps 10x3
Dips 10x1
Promenad från gymmet
 
Nu blir det dusch, film och sääääng!!
 
/Elin



Jolene Karlsson

http://jolenekarlsson.for.me

Hej! Inte visste jag att man var tvungen att skriva källa, så jag ber om ursäkt. Vet nu i framtiden! Men tyckte det var bra skrivet och kände av det som om det vore jag själv. Men återigen, ursäkta.

Svar: Kopierar du ett inlägg eller någon annans ord rätt av har du en skyldighet att ange källa, det lär man sig i skolan. Samt att du tog åt dig äran för det jag skrivit, mina ord, och tackade när du fått en kommentar där det stod "bra skrivet" eller liknande. Fick en kommentar på instagram om att du hade kopierat mitt inlägg, därför jag var tvungen att säga till.
Tack, ha en bra dag! :)
ffitnessfood.blogg.se


Jolene Karlsson

http://jolenekarlsson.for.me

Har skrivit källan, och ber hemskt mycket om ursäkt. Känner mig hemsk, har aldrig läst något som varit så bra och sedan känt att jag skulle velat skriva det på min blogg. Så har aldrig tänkt på hur jag själv hade reagerat, men jag har full förståelse. Är verkligen inte den som gärna vill ha äran, tycker bara det var fruktansvärt bra skrivet. Men såg nu när du skrev så där att det faktiskt är elakt. Så återigen, förlåt, så hemskt mycket!

Svar: Jag förstår det, och jag tar det som en komplimang. Ville bara informera om "sunt förnuft". :) No hard feelings.
ffitnessfood.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?