Nyttig oboy

2014


Improvisation är kung! Försökte mig på en nyttig oboy till frullen idag och OH-MY säger jag bara. Mitt i prick. Tänkte vara en gudinna och dela med mig av receptet!
 
 
Vad behöver jag?
3 dl valfri mjölk
1 msk kakao
1 tsk vaniljpulver 
1/2 skopa Fitnessguru One Whey 
 
Hur gör jag?
Värm mjölken i en kastrull på spisen (den ska inte koka, tänk drickvänlig men fortfarande varm). Tillsätt allt förutom proteinpulvret och ha det på spisen under omrörning i någon minut. Häll över allt i en shaker (inget måste), i med proteinpulvret och skaka loss. Häll upp, servera, njut!
 
 
 
 
 
 
 
 



Mariette Johansson

http://healthyfitsweden.myshowroom.se/

Testade den nu och den är hur god som helst! :D

Svar: Ja, visst är den! Kul! :D kram
ffitnessfood.blogg.se


Anonym

mitt blev en stor klimp :(

Svar: Men va, hur är det möjligt? :(
ffitnessfood.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?