Erbjudande

2014


Godmorgon kära läsare! 
 
Nu i början av min dietist- och personliga tränare-karriär så vill jag köra igång snällt med mängder av erbjudanden. Än så länge så är jag "bara" dietist. Därför vill jag nu lägga fram ett erbjudande till alla mina läsare som ska köpa ett skräddarsytt kostschema av mig..... Ni som köper ett kostschema på minst fyra veckor får, gratis, en veckas skräddarsytt träningsschema av mig när jag har min licens (17/8 är slutprovet). Ord. priser på kostschema finns HÄR (gäller ej prova-på-veckan).
 
Du har möjlighet att köpa ett kostschema t.o.m. 13/8  för att erbjudandet ska vara giltigt.
Maila mig på [email protected]
 
/Elin



Lisa's healthspo

http://www.healthspo.shapemeup.se

Åh önskar jag hade pengar att lägga på främst träningscoaching dp men även kostschema! Så skönt att bara låta någon annan ha kontrollen ju!

Svar: Jag vill kunna hjälpa alla. Därför undrar jag vad som skulle vara ett acceptabelt pris? :)
ffitnessfood.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?