Detox dag 2

2014


 Frukost
 
1 banan, 2 dl mango, 1 msk krossade linfrön, 1 msk kokosflingor, lite färsk mynta, hallon till topping.
 
Lunch (en röd grön smoothie)

1 dl hallon, 1 apelsin, vatten, en näve spenat, 2 cm ingefära, limesaft, 1 msk solrosfrön.
 
Middag
Nu till det roliga. Jag avbröt här min detox på sätt och vis. Jag åt en lättare, nästan vegansk sallad.
 
Jag valde att avsluta min detox till middagen igår. Jag var så himla hungrig och natten innan hade jag inte sovit så bra vilket man måste under en detox. Jag kallar inte detta för ett misslyckande eftersom det var ett aktivt val och inte att jag inte klarade av det. Jag ville helt enkelt inte längre. 
 
Resultat?
Om jag fått några resultat av typ två dagars detox? Jajamen, tro det eller ej (trodde det inte själv först). Jag har blivit piggar och ser även piggare ut. Min hy har verkligen fått sig en rengöring och strålar verkligen "frisk" samt att min mage inte är lika utspänd utan mer "tillbakadragen", ser bättre ut. Helt otroligt vad en sådan kort men intensiv detox kan göra. Kommer köra på denna igen, typ efter jul/nyår, men då lite längre period. Det funkade dock inte denna gång. Med dessa resultat på denna korta tid så undrar jag verkligen hur resultaten kommer bli efter en längre period.
 
Skulle du vilja köra denna detox så skulle jag gärna vilja hjälpa dig! Finns mycket viktiga saker att tänka på. Är du intresserad och känner att du vill ha lite extra hjälp och stöd så kan du maila mig på [email protected] eller skriva till mig på kik, där heter jag "gurkpaj".
 
 
 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?