Gammal tant

2014


Godmorgon! Idag känner jag mig gammal. Idag blir jag tjugotvå hela år. SJUKT! Jag hade ju nyss min premiärrunda på bolaget, jag tog nyss studenten..... Vad hände? Läskigt hur månaderna bara svichar förbi. Jaja, bara att gilla läget och som min syster säger "om tre år är du halvvägs till 50". Tack, typ? 
 
Blev i alla fall serverad både presenter och frukost (hallon- och proteingröt toppat med färska jordgubbar och en halv proteinbar) av Micke imorse innan han stack till jobbet. Är sugen på ett svettigt träningspass men vad ska jag träna? Det återstår att se, kanske blir för varmt för att orka. Igen... :)
 
Rätt så kass bild men jag var hungrig..... Hihih.
/Elin



MATILDA

http://matildays.se

gott! :D


Grattis!
Titta gärna in på min blogg www.healthymaja.devote.se, kram :)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?