Mål för maj

2014


Ny månad och snart står sommaren bakom dörren och knackar på med full glädje. Dagarna bara svischar förbi och veckorna likaså. Har satt upp två mål egentligen som jag ska jobba stenhårt med under maj. 
 
1. Lära mig stå på händer 2. Gå ner i split och spagat
 
Dessa mål är inget "måste" att klara. Så länge jag känner att jag är på god väg och mycket bättre än vad jag är idag så är jag nöjd. Sen har jag ju fortfarande målen jag publicerade här för några veckor sedan. Jag har många mål men dessa två är det jag ska jobba främst med denna månad. Kommer även börja med ett nytt kostschema och träningsschema den 5/5 (på måndag). Det blir en stenhård månad, sjukt kul! :D
 
Imorgon ska jag och den här filuren ut på middag. Så skönt att bara vara vi två, det händer faktiskt inte så ofta.
 
Helt sjukt förövrigt att jag nu har 6000 följare på instagram, älskar er alla! Nu blev inlägget lite rörigt men jaja! (a)
 
 
 
 
 
 



Adine

http://lundahlfoto.blogg.se

Vilken fin bild :) Och spännande mål du har framför dig!

Svar: Tack! Ja, ska bli kul att se hur långt jag kommer :D
ffitnessfood.blogg.se


nattiz

http://nattiwz.blogg.se

Dem målen skulle jag kunna hjälpa dig med ju. ;) <3

Svar: Jaså? :D <3 saknar dig :o
ffitnessfood.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?