Hur får jag tillbaka motivationen?

2014


Det rullade in lite bra tips när jag postade inlägget om mitt bästa tips att få tillbaka motivationen. Tänkte därför publicera era tips här så att alla kan ta del av det! Kolla även in dessa personers blogg/instagram!
 
Elin:
När jag tappar motivationen brukar jag gå in på andras bloggar och instagram där de delar med sig av sina hälsoresor, man blir så otroligt peppad av att se hur andra har lyckats. Jag brukar även gå in på youtube och kolla på grymma inspirationsvideos och direkt är man taggad som fanken för att sticka till gymmet! Funkar varje gång! :) 

Matilda:
Anledningen till att man inte kommer iväg ibland är för att ingen tvingar en! 
 
Linn:
Variera sig! Tycker det kan räcka med att bara testa på en ny övning ibland. Eller varför inte ett helt nytt upplägg? Man fastnar lätt i sina rutiner, en förändring kan trigga igång motivationen igen enligt mig! :) Och även - Skaffa en träningskompis! Om problemet är just det där med att lyckas kliva utanför dörren och faktiskt ta sig till gymmet. Planerar man in att träna med någon är risken inte speciellt stor att man inte kommer iväg :)
 
 
 
 
 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?