Mål & deff

2014


Söndagkväll. Hur lycklig som helst är jag. Har precis kommit hem, har varit på bio med min fina pojkvän. Vi såg den nya 300-filmen i 3D och MAJGADD vad bra den var. Idag har jag även satt upp några hyfsat långsiktiga mål. Inga värstingvärsting, satsar på att ha dessa uppnådda till sommaren. 
 

 
Som ni ser så är det inte så jättespecifikt (förutom den med chins). Som att förbättra kondition, det behöver inte vara mycket utan räcker bara med några sekunder snabbare än nu. Det är viktigt att sätta mål som är realistiska och lätta att nå, annars skulle i alla fall jag tröttna fort.
 
Denna vecka blir speciell. Plånboken ekar lite såhär innan lön och vad passar väl bättre då än att hoppa på en enkel men vanlig diet? Jag kommer inte köra fullt ut utan bara i den mån som går. Jag tänker kalla den för "halvdeff/nybörjardeff". Mycket tonfisk, morötter och gröt = billigt och nyttigt! Kommer skriva om det i veckan så håll utkik!
 
 
 
 
 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?