Q/A - Kost under sommaren

2014


 
Svar: Jag skulle vilja dela in denna fråga i två svar: 1. sett från den fysiska hälsan: katastrofalt, 2. sett från den psykiska hälsan: perfekt! Sommaren, för mig är en underbar period. Det händer mycket saker, många födelsedagar och utflykter. Jag har aldrig velat utesluta någon grupp mat helt ur mitt liv. Jag äter vad jag vill, när jag vill. Så länge det inte går till överdrift så är jag nöjd (glasskonsumtionen under våren kan diskuteras...). Det bästa som finns en varm sommardag är en god glass eller jordgubbar, det godaste som finns en sval sommarkväll är att sitta vid grillen med en iskall öl/cider. 
 
Så, ett sammanfattat svar på din fråga: Jag äter allt jag vill och känner för. Men, som jag sagt tidigare så föredrar jag inte pizza, hamburgare, kebab, läsk mm. Det är mer "småätandet" som är "boven". :)
 
/Elin
 



I veckan blir det mest jobb och att va ute i sommarvärmen! själv då? :)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?