Rutiner

2014


Godmorgon! Måndag och fjärde augusti. Vi har alltså precis klampat in på ännu en ny månad. Jag blir rädd när jag tänker på hur fort tiden går. Det är hemskt. Idag börjar i alla fall första gruppen av mina kunder med sina skräddarsydda kostscheman. Ska bli kul att följa! Idag börjar ockås min utbildning för Personlig Tränare. En intensivkurs, vet inte om det kommer bli mest kul eller jobbigt. Jag gillar verkligen inte stress, mår dåligt av det så hoppas jag slipper. Kommer upp lite bilder från seglingen i helgen under veckans gång också.
 
Idag började jag dagen med en BCAA-shake som kommer HÄRIFRÅN och en pw. Supergott och mysigt!
 
/Elin



Hej! Vad är det för intensivkurs du går? vart kan jag läsa om den? är också väldigt intresserad av att ta en liten snabbare utbildning på sidan om bara att det är kul! :) Kram

Svar: Jag läser till personlig tränare via DS Personal training school. :) Googla DS Trademark så får du upp deras hemsida.
ffitnessfood.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?