MY PROGRESS

2014


 
Vet inte riktigt om man ser någon skillnad? Men det tycker jag och det är riktigt roligt att det har hänt något sen i somras då jag började träna lite grann. till vänster så är det två ben bilder som jag tog i somras och det är kanske lite svårt att se på sånna här bilder men jag tycker ändå man kan se lite skillnad på benen....? Ska försöka hitta bättre bilder för att se ännu mer kanske, trodde inte alls mina lår & ben hade ändrats alls men det är kul att något litet ändrats + att jag mår tusen gånger bättre med denna livsstil! Har nog växt lite också som gör lite skillnad :) 
 
 
 



Maja

Får man alltså smalare ben av att springa?

Svar: En kombination av kondition, styrketräning och bra kost!
ffitnessfood.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?